Σύνδεση

Σύνδεση

Μετάφραση

English French German Italian Portuguese Russian Spanish

640 επενδυτικά σχέδια υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της Πρόσκλησης «Ενίσχυση επιχειρήσεων για την εφαρμογή καινοτομιών ή/και αποτελεσμάτων έρευνας και τεχνολογίας / Επιχειρηματική Ευκαιρία στη Δυτική Μακεδονία» του Ε.Π. Δυτικής Μακεδονίας του ΕΣΠΑ 2014-2020

 

640 ependutika sxedia main photo article

 

Εντυπωσιακή ήταν η συμμετοχή των Επιχειρήσεων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της Αναλυτικής Πρόσκλησης της Δράσης «Ενίσχυση επιχειρήσεων για την εφαρμογή καινοτομιών ή/και αποτελεσμάτων έρευνας και τεχνολογίας / Επιχειρηματική Ευκαιρία στη Δυτική Μακεδονία» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας 2014-2020, καθώς υποβλήθηκαν 640 επενδυτικά σχέδια, με συνολική αιτούμενη δημόσια δαπάνη 44.965.102,30 ευρώ, υπερκαλύπτοντας τα 5.960.000 ευρώ που ήταν η διαθέσιμη δημόσια δαπάνη της Δράσης.

Σύμφωνα με τα αρχικά στοιχεία, βάσει αυτών που δήλωσαν οι επιχειρήσεις, διαπιστώνονται τα κάτωθι:

 

640 ependutika sxedia Epixeirimatiki Efkairia 1

640 ependutika sxedia Epixeirimatiki Efkairia 2

Υπενθυμίζεται ότι η Δράση «Επιχειρηματική Ευκαιρία στη Δυτική Μακεδονία» αφορά στην Επιχορήγηση με 70% των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για την ενίσχυση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας και τη βελτίωση της ανταγωνιστικής τους θέσης. Ειδικότερα, η συγκεκριμένη Δράση στοχεύει στην ενίσχυση υφιστάμενων, νέων και υπό σύσταση μικρών, πολύ μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων όλων των τομέων οικονομικής δραστηριότητας (μεταποίηση, τουρισμός, εμπόριο, υπηρεσίες, κατασκευές, μεταφορές, κ.λ.π.) της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας που είναι και οι Δικαιούχοι της Δράσης.Στο αμέσως προσεχές διάστημα θα ξεκινήσει ο έλεγχος διασταύρωσης των στοιχείων και η αξιολόγηση των αιτήσεων σύμφωνα με τις διαδικασίες που περιγράφονται στην Αναλυτική Πρόσκλησης της Δράσης.

Η Δημόσια Δαπάνη της Δράσης συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) και Εθνικούς Πόρους, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Φορείς υλοποίησης της Δράσης είναι η ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ, αρμόδιος εταίρος του Ενδιάμεσου Φορέα Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας (ΕΠ ΔΜ) του ΕΣΠΑ 2014-2020 - ΕΦΕΠΑΕ και η ΕΥΔ/ΕΠ-ΠΔΜ, ΕΣΠΑ 2014-2020.

Οι επιχειρήσεις μέσω της Δράσης έχουν τη δυνατότητα να χρηματοδοτήσουν σε ποσοστό επιχορήγησης 70% τα επενδυτικά τους σχέδια, ελάχιστου αιτούμενου επιχορηγούμενου προϋπολογισμού 15.000€ και μέγιστου 280.000€, για την υλοποίηση δαπανών όπως : Κτηριακές εγκαταστάσεις και περιβάλλον χώρος (Ανέγερση-Ανακαίνιση-Διαμορφώσεις), Αγορά Εξοπλισμού, Μηχανημάτων και Λογισμικών, Αγορά Μεταφορικών Μέσων Επαγγελματικής και Μικτής/πολλαπλής χρήσης, έως εννέα (9) θέσεις, Κατασκευή Ιστοσελίδας/E-shop, Πιστοποίηση προϊόντων/υπηρεσιών, Σύνταξη & παρακολούθηση επενδυτικού σχεδίου, Λειτουργικές Δαπάνες, Μισθολογικό κόστος νέου προσωπικού κλπ.

Στο τέλος της παρούσας ανακοίνωσης επισυνάπτονται τα αναλυτικά σταστιστικά των υποβολών. Κατεβάστε το σχετικό αρχείο σε μορφή αρχείου xls.

Για την ενημέρωσή τους οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται:

  • στην ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ/EΦΕΠΑΕ (τηλ 2310-480.000, www.kepa-anem.gr, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) και
  • στην ΑΝΚΟ (Παράρτημα της ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ/ΕΦΕΠΑΕ στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας), τηλ. 2461/24022 , This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Επίσης μπορούν να αποστείλουν ηλεκτρονικά το ερώτημά τους, μέσω της ιστοσελίδας www.kepa-anem.gr (πεδίο "Στείλε το ερώτημά σου" στη διεύθυνση: https://kepa-anem.gr/steile-to-erotima-sou/), καθώς και στα: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  και This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Κατεβάστε το σχετικό αρχείο εδώ

 

Πηγή

 

Εστίαση - τραπεζοκαθίσματα: Παρατείνεται η δυνατότητα ατελούς παραχώρησης πρόσθετου κοινόχρηστου χώρου

 

estiash platforma anoigma

 

Με τροπολογία που κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου «Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου του Δημόσιου Τομέα, Σύμβουλος Ακεραιότητας στη δημόσια διοίκηση και άλλες διατάξεις για τη δημόσια διοίκηση και την τοπική αυτοδιοίκηση», παρατείνεται η προθεσμία παραχώρησης στους ενδιαφερόμενους ατελώς, πέραν του αναλογούντος και προβλεπομένου στην άδεια χρήσης κοινόχρηστου χώρου, πρόσθετου κοινόχρηστου χώρου για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, μέχρι 31.10.2021.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Άρθρο 7: Ενόψει της προοπτικής επανέναρξης λειτουργίας των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, τα οποία αναπτύσσουν τραπεζοκαθίσματα σε κοινόχρηστους χώρους, και της επιβολής κανόνων τήρησης αποστάσεων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVIO - 19, με την αξιολογούμενη διάταξη παρέχεται εκ νέου, και μέχρι την 31η.10.2021, η δυνατότητα ατελούς παραχώρησης από τους δήμους πρόσθετου κοινόχρηστου χώρου, ώστε και η λειτουργία των καταστημάτων να καταστεί βιώσιμη και να τηρηθούν οι προβλεπόμενες αποστάσεις μεταξύ των τραπεζοκαθισμάτων.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ

Άρθρο 7

Ρυθμίσεις για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων σε κοινοχρήστους χώρους από καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (ΚΥΕ) - Τροποποίηση όρθρου 65 του ν. 4688/2020

Το πρώτο, τέταρτο, και έκτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 65 του ν. 4688/2020 (Α' 101) σχετικά με την παραχώρηση πρόσθετου κοινόχρηστου χώρου για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων τροποποιούνται και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:

«1. Έως την 31η.10.2021, με απόφαση της υπηρεσίας του οικείου δήμου που είναι αρμόδια για τη διαχείριση χρήσης κοινοχρήστου χώρου, υπό την επιφύλαξη του ν. 3028/2002 (Α' 153) και κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης, δύναται να παραχωρείται ατελώς, πέραν του αναλογούντος και προβλεπομένου στην άδεια χρήσης κοινοχρήστου χώρου, πρόσθετος κοινόχρηστος χώρος για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, ο οποίος μπορεί να εκτείνεται σε κοινόχρηστο χώρο, συνεχόμενο ή μη της υφιστάμενης παραχώρησης, ύστερα από αίτηση του ενδιαφερόμενου και υπό την προϋπόθεση ότι δεν θίγονται δικαιώματα έτερων δικαιούμενων της χρήσης αυτού.

Ο παραχωρούμενος χώρος μπορεί να εκτείνεται μέχρι του διπλάσιου του χώρου της αρχικής παραχώρησης ή να είναι ικανός για την ανάπτυξη του ίδιου αριθμού τραπεζοκαθισμάτων που προβλέπονται στην ήδη κατεχόμενη άδεια χρήσης, και πάντως δεν μπορεί να είναι τριπλάσιος από την αρχική παραχώρηση. Η αίτηση μπορεί να υποβάλλεται ηλεκτρονικά. Προκειμένου περί πλατειών, στις οποίες προβάλλονται καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, η πρόσθετη παραχώρηση χώρου γίνεται κατ' εφαρμογή της παρ. 5 του άρθρου 13 του β.δ. 24.9/20.10.1958 (Α' 171). Προκειμένου περί οδών, η παραχώρηση χρήσης τους λαμβάνει χώρα ύστερα από γνώμη της αρμόδιας Αστυνομικής Αρχής και αφορά το τμήμα προ των καταστημάτων ή στην προβολή αυτών. Για τους λοιπούς κοινόχρηστους χώρους ισχύει αναλόγως το άρθρο 13 του βασιλικού διατάγματος του τετάρτου εδαφίου. Δεν είναι δυνατή η ανάπτυξη μόνιμων ή προσωρινών σταθερών κατασκευών, καθώς και η εγκατάσταση ηχείων, στον χώρο που παραχωρείται σύμφωνα με το άρθρο αυτό».

 

Πηγή

 

2.561 αιτήσεις χρηματοδότησης από τις επιχειρήσεις της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας κατατέθηκαν στην ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ/ΕΦΕΠΑΕ στο πλαίσιο της Πρόσκλησης της Δράσης «e-λιανικό» του ΕΠΑνΕΚ, ΕΣΠΑ 2014 - 2020

 

e lianiko main photo article 12 4 2021

 

Η ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ Εταίρος - Περιφερειακή Μονάδα του ΕΦΕΠΑΕ με χωρική και επιχειρησιακή αρμοδιότητα στις Περιφέρειες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας (Παράρτημα της ΚΕΠΑ - ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας είναι η ΑΝΚΟ) ενημερώνει ότι στο πλαίσιο της Πρόσκλησης της Δράσεις "Ε-λιανικό - Επιχορήγηση υφιστάμενων ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου, για την ανάπτυξη / αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος" του ΕΠΑνΕΚ, ΕΣΠΑ 2014 - 2020 υποβλήθηκαν 2.531 αιτήσεις χρηματοδότησης συνολικού χρηματοδοτούμενου προϋπολογσμού και αιτούμενης δημόσιας δαπάνης 11.935.972,11 € που θα υλοποιηθούν από τις επιχειρήσεις, στις Περιφέρειες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας.

Με βάση τα στοιχεία που δήλωσαν οι επιχειρήσεις στην αίτησή τους προκύπτει ότι :

Α) Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

  • Yποβλήθηκαν 197 αιτήσεις χρηματοδότησηςμε αιτούμενη δημόσια δαπάνη 10.226.585,42€ που κατατάσσουν την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη δεύτερη θέση πανελλαδικάως προς τον αριθμό των υποβληθεισών αιτήσεων και αιτούμενης δημόσιας δαπάνης (πανελλαδικά υποβλήθηκαν 11.503 αιτήσεις με συνολική αιτούμενη δημόσια δαπάνη 53,6 εκ. ευρώ
  • Το 87,42% των επιχειρήσεων είναι υφιστάμενες(ίδρυση πριν την 1/10/2019) με αιτούμενη δημόσια δαπάνη792.636,24 € έναντι του 12,58% των επιχειρήσεων που είναι νεοσύστατες (ίδρυση μετά την 1/10/2019) με αιτούμενη δημόσια δαπάνη 1.433.949,18€.
  • Το 97,50% των επιχειρήσεων ανήκουν στις πολύ μικρές επιχειρήσεις(από 10 έως 50 άτομα με αιτούμενη δημόσια δαπάνη 205.430,00 €) και το 0,32% στις μεσαίεςεπιχειρήσεις (από 50 έως 250 άτομα με αιτούμενη δημόσια δαπάνη 31.400,00€). Δεν υπήρξαν υποβολές από μεγάλες επιχειρήσεις.
  • Το 63,18% των επιχειρήσεων(1.388 αιτήσεις με αιτούμενη δημόσια δαπάνη376.547,30 €) θα υλοποιήσουν την επένδυση τους στην ΠΕ Θεσσαλονίκης και ακολουθούν οι ΠΕ Πιερίας με 7,37% (162 αιτήσεις με δημόσια δαπάνη 778.216,00 €), Πέλλας με 6,87% (151 αιτήσεις με δημόσια δαπάνη 731.855,00 €), Χαλκιδικής με 6,83% (150 αιτήσεις με δημόσια δαπάνη 728.477,84 €), Ημαθίας με 6,78% (149 αιτήσεις με αιτούμενη δημόσια δαπάνη 699.998,28 €), Σερρών με 6,33% (139 αιτήσεις με δημόσια δαπάνη) και Κιλκίς με 2,64% (58 αιτήσεις με δημόσια δαπάνη 267.875,00 €).

Β) Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

Υποβλήθηκαν συνολικά 364 αιτήσεις χρηματοδότησης με συνολική αιτούμενη δημόσια δαπάνη 1.706.586,09€.

  • Το 93,68% των επιχειρήσεων είναι υφιστάμενες(ίδρυση πριν την 1/10/2019) με αιτούμενη δημόσια δαπάνη 1.594.356,69 € έναντι του 6,32 %των επιχειρήσεων που είναι νεοσύστατες (ίδρυση μετά την 1/10/2019) με αιτούμενη δημόσια δαπάνη 112.230,00 €.
  • Το 97,80% των επιχειρήσεων ανήκουν στις πολύ μικρές επιχειρήσεις(έως 10 άτομα με αιτούμενη δημόσια δαπάνη 1.666.586,69 € ενώ το υπόλοιπο 2,20% των επιχειρήσεων ανήκουν στις μικρές επιχειρήσεις(από 10 έως 50 άτομα με αιτούμενη δημόσια δαπάνη 40.000,00 €) Δεν υπήρξαν υποβολές από μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.
  • Το 55,22 % των επιχειρήσεων(201 αιτήσεις με αιτούμενη δημόσια δαπάνη 926.956,31€) θα υλοποιήσουν την επένδυση τους στην ΠΕ Κοζάνηςκαι ακολουθούν οι ΠΕ Καστοριάς με 21,98% (80 αιτήσεις με δημόσια δαπάνη 778.216,00 €), Φλώρινας14,01% (51 αιτήσεις με δημόσια δαπάνη 245.434,38 €), και Γρεβενών με 8,79% (32 αιτήσεις με αιτούμενη δημόσια δαπάνη 157.600,00€) αντίστοιχα.

Και στις δύο Περιφέρειες οι περισσότερες υποβολές αφορούν στους τομείς των ειδών ιματισμού, υποδημάτων, γυναικείων ετοίμων ενδυμάτων, κοσμημάτων κ.ά.

Υπενθυμίζεται ότι οι αιτήσεις υποβλήθηκαν ηλεκτρονικά μέσω του ΠΣΚΕ, www.ependyseis.gr. Η υποβολή του ξεκίνησε στις 22/2/2021 και ολοκληρώθηκε στις 5/4/2021 και ώρα 15:00.

Η συγκεκριμένη Δράση στοχεύει στην επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς και ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους και να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους.

Ο συνολικός προϋπολογισμός (Δημόσια Δαπάνη) της Δράσης για όλη τη χώρα ανέρχεται σε 80 εκ. ευρώ, με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και Εθνικούς Πόρους.

Η Δράση επιχορηγεί σε ποσοστό 100% και έως 5.000€ κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος που πληροί τα κριτήρια επιλεξιμότητας της Αναλυτικής Πρόσκλησης της Δράσης.Επίσης, η Δράση επιχορηγεί σε ποσοστό 100% έως 1.500€ την αναβάθμιση υφιστάμενου ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020.

Στο αμέσως προσεχές διάστημα θα ξεκινήσει ο έλεγχος και η αξιολόγηση των επενδυτικών σχεδίων (αιτήσεις) που υποβλήθηκαν σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Αναλυτική Πρόσκληση της Δράσης.

  • Για τυχόν πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας μπορούν να επικοινωνούμε με :

α) την ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ/EΦΕΠΑΕ (τηλ 2310-480.000, www.kepa-anem.gr, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., και

β) την ΑΝΚΟ (Παράρτημα της ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ/ΕΦΕΠΑΕ στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας), τηλ. 2461/24022 , This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Επίσης οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστέλλουν τυχόν ηλεκτρονικά το ερώτημά τους μέσω της ιστοσελίδας www.kepa-anem.gr (πεδίο "Στείλε το ερώτημά σου" στη διεύθυνση: https://kepa-anem.gr/steile-to-erotima-sou/).

 

e lianiko 12 4 2021 Ypovoles

 

 

Πηγή

 

Εστίαση: Μετά το Πάσχα σηκώνει ρολά – «Ζεστό» χρήμα από τρία προγράμματα στήριξης των επιχειρήσεων

 

 Estiash nea metra

 

 «Φρέσκο»χρήμα θα βάλουν στα ταμεία τους το επόμενο διάστημα οι επιχειρήσεις της εστίασης μέσω τριών προγραμμάτων στήριξης, προκειμένου να προετοιμαστούν για να ανεβάσουν ρολά μετά το Πάσχα σε εξωτερικούς χώρους.

Σημειώνεται ότι τα ελάχιστα ποσά που θα δώσει η επιστρεπτέα 7 στις επιχειρήσεις της εστίασης ανέρχονται σε 1.000 ευρώ χωρίς εργαζομένους, 2.000 ευρώ με έως 5 εργαζόμενους, 4.000 ευρώ με έως 20 εργαζόμενους και 8.000 ευρώ για άνω των 20 εργαζομένων. Οι αιτήσεις μπορούν να υποβάλλονται έως τις 19 Απριλίου ενώ οι δικαιούχοι θα δουν τα χρήματα στον τραπεζικό τους λογαριασμός μέχρι τα τέλη του μήνα.

 

Τι ακολουθεί μετά την Επιστρεπτέα 7

Παράλληλα τη δύσκολη επανεκκίνηση της εστίασης έρχεται να λύσει και το νέο πρόγραμμα για την εστίαση καθώς οι επιχειρήσεις του κλάδου, δεν έχουν χρήματα στα ταμεία τους. Όπως ανακοινώθηκε άμεσα αναμένεται να τρέξουν οι αξιολογήσεις και οι εγκρίσεις των αιτήσεων των επιχειρήσεων της εστίασης που εντάσσονται στη δράση επιδότησης ύψους 330 εκατ. ευρώ. Με βάση αυτή περίπου 34.000 επιχειρήσεις απ’ τις 77.000 συνολικά που έχει ο κλάδος αναμένεται να λάβουν μία σημαντική ενίσχυση που θα φτάνει το 7% του ετήσιου τζίρου τους και ως το ποσό των 100.000 ευρώ προκειμένου να τα χρησιμοποιήσουν ως κεφάλαιο κίνησης για τα πρώτα έξοδα που απαιτούνται κατά την επαναλειτουργία τους. Δικαίωμα για την επιδότηση θα έχουν και οι επιχειρήσεις franchise υπό την προϋπόθεση πλήρωσης ορισμένων κανονιστικών κριτηρίων του ΕΣΠΑ. Επίσης θα έχουν δικαίωμα και οι επιχειρήσεις που μπορεί να μην έχουν ως κύριο ΚΑΔ αυτόν της εστίασης, αλλά το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων τους προέρχεται απ’ αυτόν. Η δράση αναμένεται να παραμείνει ανοικτή ως τις 31 Ιουλίου προκειμένου και να μπορέσουν να ενταχθούν σε αυτή και εποχικές επιχειρήσεις, σε τουριστικούς προορισμούς.

 

Τα κριτήρια ένταξης στη δράση είναι:

  • Α) Μείωση ετήσιου τζίρου 2020 σε σχέση με το 2019 μεγαλύτερο ή ίσο του 30%.
  • Β) Για τις επιχειρήσεις που συστάθηκαν εντός του 2019 για την πτώση του τζίρου υπολογίζεται ίσος αριθμός ημερών λειτουργίας.
  • Γ) Συσταθείσες εντός του 2020 μπαίνουν αυτοδικαίως στη δράση.
  • Δ) Επιχειρήσεις. εστίασης που ήταν σε στάδιο κατασκευής το 2019 και ξεκίνησαν να έχουν έσοδα το 2020 αντιμετωπίζονται ως συσταθείσες εντός του 2020.
  • Ε) Επιχειρήσεις εστίασης που είναι υπόχρεες σε υποβολή περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ.

Πώς θα υποβάλλονται οι αιτήσεις

Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων στη διεύθυνση www.ependyseis.gr. Η έναρξη υποβολής αιτήσεων θα καθοριστεί από την έγκριση του καθεστώτος από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ αιτήσεις θα γίνονται δεκτές έως τις 31 Ιουλίου 2021 προκειμένου να μπορέσουν ν ενταθούν και οι εποχιακές επιχειρήσεις. Η αξιολόγηση θα είναι άμεση και η εκταμίευση της επιχορήγησης θα γίνεται αμέσως μετά την ένταξη και την έγκριση της αίτησης, ενώ οι επιχειρήσεις οφείλουν να αναλώσουν την επιχορήγηση μέχρι 31-12-2021. Ο έλεγχος θα γίνει με βάση τις περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ και τα δηλωθέντα έξοδα.

 

Επισημαίνεται ότι:

  • Α) Το ποσό της ενίσχυσης που θα χορηγηθεί από τη δράση δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το 70% του αθροίσματος των ποσών των Κωδικών 361, 363 και 364 του εντύπου των περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ για το έτος 2021.
  • Β) Το άθροισμα του ποσού της δημόσιας χρηματοδότησης από την παρούσα δράση, του ποσού της δημόσιας χρηματοδότησης στο πλαίσιο των δράσεων ενίσχυσης επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πανδημία COVID-19 των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ σε όλη την με την μορφή επιχορήγησης, δεν μπορεί να υπερβαίνει το 100% του αθροίσματος των ποσών που αναγράφονται στον Κωδικό 367 του εντύπου των περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ έτους 2021.

Σε περίπτωση που ισχύει είτε το (Α) είτε/και το (Β) τότε το ποσό της δημόσιας χρηματοδότησης της παρούσας δράσης καταλογίζεται ως αχρεωστήτως καταβληθέν και επιστρέφεται από τον λήπτη της ενίσχυσης.

Λόγω ένταξης στο προσωρινό πλαίσιο κρατικών ενισχύσεων της ΕΕ, ως δράση πανδημίας, θα εγκριθεί και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

 

Δικαιούχοι

Βασική προϋπόθεση για να ενταχθεί μία επιχείρηση της εστίασης στη Δράση είναι να έχει δηλώσει απώλεια τζίρου 30% και πάνω το 2020 σε σύγκριση με το 2019. Στις περιπτώσεις επιχειρήσεων που συστάθηκαν εντός του 2019 η σύγκριση θα γίνει με βάση τον ίδιο αριθμό ημερών που λειτούργησε η επιχείρηση κατά την πρώτη χρήση. Οι επιχειρήσεις δε που συστάθηκαν εντός του 2020 αυτοδικαίως εντάσσονται στη Δράση και άρα έχουν πρόσβαση στην επιδότηση.

Σύμφωνα με τη Δράση, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν αναλώσει την επιχορήγηση ως το τέλος της χρονιάς, κάτι που θα ελεγχθεί απ’ τις Αρχές με βάση τις περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ και τα έξοδα που οι επιχειρήσεις θα δηλώσουν.

 

Πάγιες δαπάνες

Το τρίτο πρόγραμμα θα είναι αυτό της επιδότησης των παγίων δαπανών που θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα και αφορά επιχειρήσεις με σημαντική πτώση τζίρου το 2020, οι δαπάνες των οποίων δεν καλύφθηκαν πλήρως από τα μέτρα ενίσχυσης.

Από τη μία πλευρά του λογαριασμού θα μπουν οι δαπάνες για μισθούς, ασφαλιστικές εισφορές, φως, νερό, τηλέφωνο, ενοίκια , τόκους και λειτουργικά έξοδα. Από την άλλη οι ενισχύσεις που έχει λάβει η επιχείρηση. Μεγάλο μέρος των ακάλυπτων παγίων δαπανών, θα καλυφθεί από το υπουργείο Οικονομικών με τη μορφή κουπονιών συμψηφισμού με φόρους και εισφορές έως το τέλος του έτους.

Ως ενισχύσεις θα λαμβάνονται υπόψη οι ενισχύσεις που έλαβε η επιχείρηση μέσα στο 2020, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης των συνεπειών της πανδημίας.

Το ποσοστό της ενίσχυσης, θα προσδιοριστεί, αφού ολοκληρωθούν οι αιτήσεις των επιχειρήσεων, με βάση τον διαθέσιμο προϋπολογισμό του προγράμματος (500 εκατ. ευρώ). Το ποσοστό της ενίσχυσης θα διαφοροποιείται με βάση τη πτώση του τζίρου, καθώς θα είναι υψηλότερο για επιχειρήσεις που είχαν πτώση τζίρου άνω του 60%.

 

Πηγή

 

ΠΑΝΣΕΚΤΕ : Επανεκκίνηση εστίασης με επιδοτούμενο κεφάλαιο κίνησης μέσω ΕΣΠΑ


PANSEKTE INDEX PHOTO with logo

 

Το Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων θέτει σε εφαρμογή νέα δράση, προϋπολογισμού 330 εκατομμυρίων ευρώ, για την παροχή κεφαλαίου κίνησης στις επιχειρήσεις εστίασης με σκοπό την αγορά πρώτων υλών για τους 2-3 πρώτους μήνες επανεκκίνησης της λειτουργίας των καταστημάτων μας.

Η δράση χρηματοδοτείται μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα- Επιχειρηματικότητα- Καινοτομία» (ΕΠΑνΕΚ) του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 και αφορά επιχειρήσεις, μικρομεσαίες και μεγάλες, που έχουν κύριο ΚΑΔ ή ΚΑΔ με τα μεγαλύτερα έσοδα της εστίασης. Περιλαμβάνονται και οι επιχειρήσεις franchise υπό την προϋπόθεση πλήρωσης ορισμένων κανονιστικών κριτηρίων του ΕΣΠΑ.

Το ποσό της ενίσχυσης ανέρχεται στο 7% επί του τζίρου του κύριου ΚΑΔ εστίασης ή του ΚΑΔ με τα μεγαλύτερα έσοδα του 2019. Για τις επιχειρήσεις που έχουν συσταθεί εντός του 2019 ή εντός του 2020 το ποσό της ενίσχυσης ορίζεται ως εξής: [(κύκλος εργασιών 2019 ή 2020)/αριθμός ημερών λειτουργίας ] x 365 x 7%.

Το μέγιστο ποσό ενίσχυσης ορίζεται έως 100.000 ευρώ ανά ΑΦΜ.

Τα κριτήρια ένταξης στη δράση είναι:

  • Μείωση ετήσιου τζίρου 2020 σε σχέση με το 2019 μεγαλύτερο ή ίσο του 30%.
  • Για τις επιχειρήσεις που συστάθηκαν εντός του 2019 για την πτώση του τζίρου υπολογίζεται ίσος αριθμός ημερών λειτουργίας.
  • Συσταθείσες εντός του 2020 μπαίνουν αυτοδικαίως στη δράση.
  • Επιχειρήσεις. εστίασης που ήταν σε στάδιο κατασκευής το 2019 και ξεκίνησαν να έχουν έσοδα το 2020 αντιμετωπίζονται ως συσταθείσες εντός του 2020.
  • Επιχειρήσεις εστίασης που είναι υπόχρεες σε υποβολή περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ.

 Το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΩΝ – ΚΑΦΕΤΕΡΙΩΝ – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, θα σταθεί αρωγός των μελών – επιχειρηματιών, μέσω των εξειδικευμένων – ειδικευμένων συνεργατών του, για την καθοδήγηση - στήριξη τους αξιολογώντας  (άνευ αμοιβής)  και υποβάλλοντας την αίτηση προκειμένου να λάβουν το κεφάλαιο κίνησης για την επανεκκίνηση των επιχειρήσεων τους.              

 ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι την 5-4-2021 με αρ. πρωτ. 767, εστάλη έγγραφο προς τον πρωθυπουργό της χώρας στο οποίο επισημαίνουμε την ανάγκη τροποποίησης της πτώσης του τζίρου από το 30% στο 20%, διότι τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι έξι στις δέκα επιχειρήσεις της Εστίασης θα αποκλειστούν. 


Με εκτίμηση

Για το Δ.Σ.


 Ο Πρόεδρος

      Τσαπατσάρης Γρηγόριος

 

PANSEKTE INDEX PHOTO FOOTER



logo final with bold text white1979x1746

 

 

 

 

Κινητοποίηση Εμπορικών Συλλόγων και παραγωγικών φορέων της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης

 

Kinhtopolihsh Emporikwn Sillogon Kozanhs

 

 

Αγαπητές και Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Η παράσταση διαμαρτυρίας της 12-04-2021 ώρα 11:00 στο Δημαρχείο Κοζάνης που οργανώνουμε από κοινού οι Εμπορικοί Σύλλογοι και παραγωγικοί φορείς του τόπου,

Είναι μία διαμαρτυρία που επιθυμούμε να γίνει μακριά από κομματικές και ιδεολογικές σκοπιμότητες σε ήρεμο κλίμα, με κόσμια συμπεριφορά και τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα κατά του Covid-19.

Μόνο με την αξιοπρεπή στάση μας μπορούμε να διασφαλίσουμε το δίκαιο των αιτημάτων μας.

Καλούμε τους Δημάρχους, τον κ. Περιφερειάρχη και τους τοπικούς βουλευτές να δώσουν το παρόν για να ακούσουν τα αιτήματά μας και να δώσουμε έτσι το μήνυμα ότι είμαστε Όλοι ΜΑΖΙ σε αυτόν τον αγώνα για το άνοιγμα της αγοράς και την επιστροφή στην κανονικότητα για το καλό του τόπου!

 

Με εκτίμηση, Οι Συμμετέχοντες στην διαμαρτυρία

Εμπορικός Σύλλογος Κοζάνης, Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας, Εμπορικό Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ν. Κοζάνης, Εμπορικός Σύλλογος Πτολεμαϊδας, Εμπορικός Σύλλογος Αιανής, Εμπορικός Σύλλογος Σερβίων, Εμπορικός Σύλλογος Βελβεντού, Εμπορικός Σύλλογος Σιάτιστας, Σύνδεσμος Καφετεριών και Εστίασης Κοζάνης «Ερμής», Σύλλογος Ιδιοκτητών Γυμναστηρίων Δυτικής Μακεδονίας, Σωματείο κουρέων κομμωτών Κοζάνης, Σωματείο χωρών Εστίασης Εορδαίας, Σύλλογος κομμωτών Εορδαίας, Ένωση Ραδιοταξί Εορδαίας, Σύλλογος Αυτοκινητιστών ΤΑΞΙ Ν. Κοζάνης, Σωματείο ΤΑΞΙ Κοζάνης «Άγιος Χριστόφορος», Σωματείο ΤΑΞΙ Κοζάνης My taxi, Όμιλος Δικυκλιστών Κοζάνης Ο.ΔΙ.ΚΟ, Σωματείο εκπαιδευτών Δυτικής Μακεδονίας

 

Για τον Εμποροεπαγγελματικό Σύλλογο Βελβεντού

 

Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από τη Δευτέρα, 12 Απριλίου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 19 Απριλίου 2021 και ώρα 6:00

 

 Covid 19 ektakta metra

 

Σε συνέχεια της ευρείας σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Κυβέρνησης(Αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 22439) με τους τοπικούς αυτοδιοικητικούς, εμπορικούς και λοιπούς θεσμούς της ΠΕ Κοζάνης για  την αντιμετώπιση της διασποράς της πανδημίας στην περιοχή και προκειμένου να διασφαλιστούν οι συνθήκες του υγιούς ανταγωνισμού στην τοπική οικονομία, ανακοινώνεται ότι, από αύριο Δευτέρα 12 Απριλίου και έως ότου επαναλειτουργήσουν τα εμπορικά καταστήματα στην εν λόγω ΠΕ, δεν θα πωλούνται τα βιομηχανικά προϊόντα που εντάσσονται στους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας (ΚΑΔ) 47.82 και 47.89, στους υπαίθριους πάγκους των τοπικών λαϊκών αγορών.

 

Διαβάστε την απόφαση εδώ

 

 

Με εκτίμηση
Εμποροεπαγγελματικός Συλλόγος Βελβεντού

logo final with bold text white1979x1746

 

 

'Access2Markets' Γνωρίστε τη νέα ευρωπαική Πύλη για το Εμπόριο συμμετέχοντας στο διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο στις 14 Απριλίου 2021

 

Access2Markets image1 

 

Θέλετε να κάνετε εξαγωγή ή εισαγωγή προιόντων ή υπηρεσιών; Θέλετε να μάθετε ποιους δασμούς θα πληρώσετε ή ποιους κανόνες πρέπει να ακολουθήσετε; Eάν έχετε μια μικρή επιχείρηση και σκοπεύετε να επεκταθείτε διεθνώς, τότε το Access2Markets είναι ακριβώς αυτό που ψάχνετε!

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκαινίασε τη διαδικτυακή πύλη Access2Markets στις 13 Οκτωβρίου 2020. Η νέα αυτή πύλη συνδυάζει τις πληροφορίες από τη Βάση Δεδομένων Πρόσβασης σε Αγορές (Market Access Database - MADB) και το Γραφείο Εξυπηρέτησης για το Εμπόριο σε ένα ενιαίο εργαλείο και εισάγει μια σειρά από πρόσθετες πληροφορίες και λειτουργίες.

Για να εξασφαλιστεί η ταχεία αξιοποίηση της νέας διαδικτυακής πύλης από την ευρωπαϊκή επιχειρηματική κοινότητα, η Επιτροπή διοργανώνει μια σειρά σεμιναρίων για επιχειρηματικές οργανώσεις και φορείς διασύνδεσης σε πολλά από τα Κράτη Μέλη.

Η πύλη Access2Markets αποτελεί μια ενιαία υπηρεσία μιας στάσης, η οποία καθιστά δυνατή σε μικρότερες επιχειρήσεις την πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τους εμπορικούς όρους για την εισαγωγή προϊόντων στην Ε.Ε., αλλά και για την εξαγωγή προϊόντων σε περισσότερες από 120 αγορές του εξωτερικού. Παρέχει στις επιχειρήσεις εξατομικευμένες πληροφορίες για τα προϊόντα τους μόνο με λίγα "κλικ", καθώς και εύληπτες πρακτικές πληροφορίες σχετικά με εμπορικές συμφωνίες της Ε.Ε., οδηγούς βήμα προς βήμα, εκπαιδευτικό υλικό, βίντεο-μαρτυρίες, και πολλά άλλα, σε όλες τις επίσημες γλώσσες της Ε.Ε.

 

Access2Markets image2

 

Επιπλέον, περιλαμβάνει το νέο εργαλείο αυτοαξιολόγησης κανόνων καταγωγής ROSA (Rules of Origin Self-Assessment), το οποίο φιλτράρει και εξηγεί τους κανόνες της «οικονομικής καταγωγής» ενός προϊόντος και προσφέρει μια εξατομικευμένη «τσεκ-λιστ» για να βοηθήσει τις εταιρίες να εφαρμόσουν τους κανόνες. Οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν την πύλη για να αναφέρουν εμπορικά εμπόδια που συναντούν. Η πύλη Access2Markets είναι εδώ για να βοηθήσει τους επιχειρηματίες να ωφεληθούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό από το ευρύ δίκτυο εμπορικών συμφωνιών της Ε.Ε. - και είναι δωρεάν!

Η ζωντανή παρουσίαση θα σας επιτρέψει να κατανοήσετε σε βάθος τη νέα διαδικτυακή πύλη και τα εργαλεία που προσφέρει. Το σεμινάριο θα σας δώσει τη δυνατότητα να μοιραστείτε πληροφορίες σχετικά με την πύλη εντός της κοινότητάς σας, χρησιμοποιώντας τα δίκτυα της οργάνωσής σας, καθώς και να προσφέρετε περαιτέρω σεμινάρια κατάρτισης για να μάθετε σε άλλους (συμπεριλαμβανομένων των μικρότερων εταιρειών) πώς να ωφεληθούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό από την πύλη Access2Markets. Για το σκοπό αυτό θα σας παράσχουμε ένα επιμορφωτικό σετ στο τέλος του σεμιναρίου.

  • Εγγραφή: Αν ενδιαφέρεστε να παρακολουθήσετε το διαδικτυακό σεμινάριο σας προσκαλούμε να εγγραφείτε μέχρι τις 12 Απριλίου  2021 συμπληρώνοντας τη φόρμα που θα βρείτε διαθέσιμη εδώ
  • Η Γλώσσα διεξαγωγής του σεμιναρίου θα είναι η ελληνική

  • Ημερομηνία διεξαγωγής: Τετάρτη 14 Απριλίου 2021 μεταξύ 09:00 και 13:00
     Μετά την εγγραφή σας θα λάβετε μέσω e-mail ένα σύνδεσμο WebEx, ώστε να συνδεθείτε και να συμμετάσχετε στο εξ αποστάσεως   σεμινάριο.
  • Στο επισυναπτόμενο αρχείο μπορείτε να βρείτε το ενημερωτικό φυλλάδιο(Leaflet) για την πύλη της ΕΕ Access2Markets στα ελληνικά.

Το Πρόγραμμα του σεμιναρίου:

 

 



Παρακαλείσθε να λάβετε υπόψη ότι το σεμινάριο θα μαγνητοσκοπηθεί και θα αποσταλεί στους συμμετέχοντες ως μέρος του επιμορφωτικού σετ, μαζί με την παρουσίαση PowerPoint που θα χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Το επιμορφωτικό σετ θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες στα δικά τους σεμινάρια και στις δικές τους παρουσιάσεις σχετικά με τη χρήση της διαδικτυακής πύλης. Το μαγνητοσκοπημένο βίντεο ενδέχεται επίσης να χρησιμοποιηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για σκοπούς πληροφόρησης και να γίνει διαθέσιμο δημοσίως.

 

 Πηγή

 

ΠΑΝΣΕΚΤΕ: Έως τις 19 Απριλίου οι ΑΙΤΗΣΕΙΣ για τον 7ο κύκλο Επιστρεπτέας Προκαταβολής.  Ποιοί και με ποιούς όρους θα συμμετέχουν

 

PANSEKTE INDEX PHOTO with logo

 

 Γνωστοποιούμε στα μέλη, ως επίσης και σε όλους τους συναδέλφους, επιχειρηματίες, ότι με την ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ 366/2021, ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον 7ο κύκλο επιστρεπτέας προκαταβολής.

 

Ποιοί και υπό ποιές προϋποθέσεις μπορούν να συμμετάσχουν:

  1. Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις κάθε νομικής μορφής συμπεριλαμβανομένης και των ατομικών.
  2. Οι επιχειρήσεις οι οποίες έκαναν έναρξη έως την 1η Φεβρουαρίου του 2021.
  3. Οι Δημοτικές επιχειρήσεις Ύδρευσης – Αποχέτευσης – Χιονοδρομικών Κέντρων - Θεραπευτικών και Ιαματικών λουτρών.
  4. Επιχειρήσεις μη κερδοσκοπικές υποκείμενες σε Φ.Π.Α. οι οποίες έχουν την έδρα τους στην Ελλάδα.
  5. Σημαντικό κριτήριο ο τζίρος του πρώτου τριμήνου του 2021, εν συγκρίσει με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020 να είναι μειωμένο κατά 20%.
  6. Το μέτρο της επιστρεπτέας προκαταβολής διευρύνεται, ούτως ώστε και οι επιχειρήσεις που έκαναν έναρξη από τον Δεκέμβριο του 2019 έως και τον Ιανουάριο του 2021 και οι οποίες έχουν αποκλειστεί από τους προηγούμενους κύκλους, να είναι επιλέξιμες ανεξαρτήτους του τζίρου.
  7. Τα ποσά ενίσχυσης:
    • 000,00 ευρώ το ελάχιστο ποσό ενίσχυσης
          χωρίς εργαζόμενους
    • 000,00 ευρώ έως 5 άτομα εργαζόμενους
    • 000,00 ευρώ από 6-20 εργαζόμενους
    • 000,00 ευρώ άνω των 20 εργαζόμενων
    • Το 50% είναι μη επιστρεπτέο
  8. Μετά την λήξη των Αιτήσεων ΝΕΑ ΑΠΟΦΑΣΗ θα εκδοθεί και θα καθορίζει τον τρόπο υπολογισμού του ύψους της ενίσχυσης, προϋποθέσεις και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια.


Με εκτίμηση

Για το Δ.Σ.


Ο Πρόεδρος

      Τσαπατσάρης Γρηγόριος

 

PANSEKTE INDEX PHOTO FOOTER



logo final with bold text white1979x1746

 

Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος Βελβεντού :  Αναβάθμιση φορολογικών ταμειακών μηχανών, ΑΔΗΜΕ ΚΑΙ ΕΑΦΔΣΣ (Φ.Η.Μ.)

 

aade cash machine upgrade 



Με αποφάσεις του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. (A.1024/31-1-2020, Α.1102/29-4-2020, Α.1175/23-7-2020, Α.1239/23-10-2020, Α.1282/21-12-2020 και Α.1073/26-3-2021), αναβαθμίζονται οι Φορολογικές Ταμειακές Μηχανές και ΑΔΗΜΕ που έλαβαν έγκριση με τις διατάξεις των τεχνικών προδιαγραφών της ΠΟΛ 1220/2012, καθώς και όλες οι ΕΑΦΔΣΣ μέχρι την 30-6-2021. Της αναβαθμίσεως εξαιρούνται οι ΑΔΗΜΕ ταξιμέτρου.

Με την ολοκλήρωση της αναβάθμισης, οι Φ.Η.Μ. πρέπει να εκδίδουν αποδείξεις με QR code και να είναι σε θέση να αποστέλλουν τα δεδομένα συναλλαγών σε ρυθμιζόμενα από το Π.Σ. των Φ.Η.Μ. τακτά χρονικά διαστήματα. Κατά την διαδικασία αναβάθμισης, απαιτείται μια δοκιμαστική διαβίβαση δεδομένων και επιβεβαίωση ότι το QR code διαβάζεται σωστά παρουσιάζοντας τα δεδομένα της απόδειξης σε smartphone.

Επισημαίνεται ότι, από την 01-07-2021 και εξής, έκδοση στοιχείων λιανικής πώλησης από μη αναβαθμισμένο Φ.Η.Μ. των συγκεκριμένων κατηγοριών, συνιστά για τον κάτοχο-χρήστη αυτών παράβαση των σχετικών διατάξεων του ν.4174/2013.

 

Σημείωση:

  1. Για θέματα Φορολογικών Ηλεκτρονικών Μηχανισμών μπορείτε να καλείτε στον τηλεφωνικό αριθμό: 213-1621133, 09:00 - 15:00.

 

 

Με εκτίμηση
Εμποροεπαγγελματικός Συλλόγος Βελβεντού

logo final with bold text white1979x1746

 

 

Ώρα

ΚΑΙΡΟΣ

Overcast Clouds
12°C

Βελβεντός

Overcast Clouds Humidity: 43%
Wind: SW at 2.6 M/S
Scattered Clouds
2.4°C / 14°C
Overcast Clouds
3.8°C / 12.3°C
Overcast Clouds
5.9°C / 8.6°C
Broken Clouds
7.6°C / 15.9°C

Ημερολόγιο

April 2021
Mo Tu We Th Fr Sa Su
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Αρχική       Ο Σύλλογος      Το Βελβεντό      Τα Νέα μας       Επικοινωνία         Χρήσιμα Τηλέφωνα

 

    Copyright © 2015 - 2021    
     Εμπορικός Σύλλογος Βελβεντού     

                                                                   
 Designed by  
Tech Solutions PC