Σύνδεση

Σύνδεση

Το επόμενο βήμα του Enterprise Europe Network - Hellas. Κοινοπραξία 16 αναπτυξιακών οργανισμών θα προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε επιχειρήσεις με διεθνείς φιλοδοξίες.


Enterprise Europe Network Hellas 1

Με αισιοδοξία και ελπίδα για την επόμενη μέρα ολοκληρώθηκε η πρώτη πανελλαδική συνάντηση της νέας κοινοπραξίας Enterprise Europe Network - Hellas, σηματοδοτώντας την έναρξη των εργασιών της περιόδου 2022-2025.

Με συντονιστές το Δίκτυο ΠΡΑΞΗ και το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης & Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ), το Enterprise Europe Network - Hellas από το 2008 έχει καταγράψει σημαντική παρουσία στη χώρα βοηθώντας εκατοντάδες επιχειρήσεις να δικτυωθούν και να αναπτυχθούν.

«Σε μια δύσκολη περίοδο για τη χώρα, αποδείξατε ότι ένα ελληνικό σχήμα μπορεί να είναι αξιόπιστο και αποτελεσματικό» ανέφερε στην ομιλία του κατά την έναρξη των εργασιών ο Μάκης Τικφέσης, στέλεχος του European Innovation Council and SMEs Executive Agency (EISMEA).

Το μήνυμα της πολιτικής ηγεσίας μετέφερε στον δικό του χαιρετισμό ο Υφυπουργός Έρευνας και Καινοτομίας Δρ Χρίστος Δήμας: «Η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να εξελιχθεί σε κόμβο καινοτομίας στην ευρύτερη περιοχή. Για την επίτευξη αυτού του στόχου σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η ολοένα και μεγαλύτερη ανάπτυξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που καινοτομούν».

Ολοκληρωμένες υπηρεσίες για καινοτόμες επιχειρήσεις

«Η νέα περίοδος του δικτύου στην Ελλάδα (2022-2025) σημαίνει νέες ολοκληρωμένες υπηρεσίες για μικρομεσαίες επιχειρήσεις με διεθνείς φιλοδοξίες και δυναμικό καινοτομίας», δηλώνει ο συντονιστής της κοινοπραξίας Αχιλλέας Μπάρλας (Δίκτυο ΠΡΑΞΗ).

Στις καινοτομίες και τα νέα στοιχεία του δικτύου συγκαταλέγονται η πελατοκεντρική προσέγγιση με έμφαση στην ποιότητα των υπηρεσιών, και η ολοκληρωμένη υποστήριξη μιας επιχείρησης μέσω της εκτίμησης των αναγκών και την παροχή συνδυασμένων και διαχρονικών υπηρεσιών (client journey).

Ο κύριος προσανατολισμός της νέας κοινοπραξίας είναι η υποστήριξη της καινοτομίας, και της πράσινης και ψηφιακής μετάβασης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Φιλόδοξοι στόχοι

Enterprise Europe Network Hellas 2

Παρουσιάζοντας τη στοχοθεσία για την περίοδο 2022-2025, ο Αχ. Μπάρλας ανέφερε τα εξής:

  • Βασικές συμβουλευτικές υπηρεσίες πρόκειται να λάβουν 7.000 επιχειρήσεις και οργανισμοί σε όλη την Ελλάδα
  • Προηγμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες αναμένεται να λάβουν περισσότερες από 700 μικρομεσαίες επιχειρήσεις
  • 500 από αυτές προβλέπεται να επιτύχουν διεθνείς συνεργασίες με επιχειρήσεις του εξωτερικού
  • Τουλάχιστον 150 μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα εξασφαλίσουν θετικά αποτελέσματα σε θέματα οικονομικής εξέλιξης, διατήρησης και δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας και ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών
  • 339 επιχειρήσεις θα μπουν σε κύκλο λήψης συνδυασμένων υπηρεσιών (client journey).

Στοχευμένη Επικοινωνία

Το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης & Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ) για τη νέα περίοδο έχει αναλάβει κεντρικό ρόλο στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό και στην Επικοινωνία του δικτύου. Επιδίωξη είναι η ανάπτυξη στοχευμένων ενεργειών Επικοινωνίας με αποδέκτες τους πρωτοπόρους του ελληνικού επιχειρηματικού κόσμου και η υποστήριξη όλων των μελών της κοινοπραξίας προκειμένου να καταθέσουν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή τις δικές τους ιστορίες επιτυχίας με πρωταγωνιστές ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Συνολικός στόχος του δικτύου είναι να καταθέσει 55 ιστορίες επιτυχίας μέχρι το 2025.

Η νέα κοινοπραξία αποτελείται από 16 αναπτυξιακούς οργανισμούς:

Δίκτυο ΠΡΑΞΗ / Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ)
Eθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου
Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ)
Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας (ΒΕΑ)
Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδος (ΣΒΘΣΕ)
ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε. - Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Επιμελητήριο Αρκαδίας
Επιμελητήριο Ιωαννίνων
Επιμελητήριο Καβάλας
Επιμελητήριο Ηρακλείου
Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων Α.Ε. (ΕΑΤΕ, πρώην ΤΑΝΕΟ)
Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ - ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ
Ανώνυμη Εταιρεία Βιομηχανικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης & Εργαστηριακών Δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας, MIRTEC S.A. (ΕΒΕΤΑΜ Α.Ε.)
Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ)
Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ)
Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Πελοποννήσου & Δυτικής Ελλάδος (ΣΕΒΠΕ&ΔΕ)

 

ΑΝΚΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η ΑΝΚΟ είναι μέλος του ευρωπαικού δικτύου από την έναρξη της λειτουργίας του το 2008. Είναι ο μοναδικός Αναπτυξιακός Οργανισμός που συμμετέχει στην εθνική κοινοπραξία παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες πληροφόρησης και συμβουλευτικής υποστήριξης στις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.


Enterprise Europe Network Hellas 3

Στη διάρκεια της πανελλαδικής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στις 28/2 και 1/3, η υπεύθυνη του Δικτύου ΕΕΝ στην ΑΝΚΟ κα. Λιάνα Παπατέρπου παρουσίασε στους εταίρους τον ρόλο και τις πολυεπίπεδες υπηρεσίες του οργανισμού τονίζοντας την πολυετή παροχή υπηρεσιών της ΑΝΚΟ στο επιχειρηματικό, εκπαιδευτικό και θεσμικό οικοσύστημα της περιοχής καθώς και την έμφαση στην υποστήριξη της εξωστρέφειας και της καινοτομίας των δυναμικών επιχειρήσεων της Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με εξειδικευμένους φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Enterprise Europe Network Hellas 4

Αντίστοιχα, ο κ. Σπύρος Κελλίδης, στέλεχος του ΕΕΝ/ΑΝΚΟ και IT expert της εθνικής κοινοπραξίας παρουσίασε τις νέες ψηφιακές πλατφόρμες και τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουν οι εταίροι του δικτύου ΕΕΝ στην περίοδο 2022-2025. Σημειωτέον ότι ο κ. Κελλίδης θα προεδρεύει στην τομεακή ομάδα (sector group) Αγροδιατροφής του ευρωπαικού δικτύου.


ANKO ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Α.Ε.
Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Enterprise Europe Network - Hellas

Φον Καραγιάννη 1-3
50100 Κοζάνη
Τηλ.: +30 24610 24022
Φαξ: +30 24610 49210

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.



Πηγή

 

Νέα Δράση ΕΠΑνΕΚ: «Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Παροχής Λογιστικών και Φοροτεχνικών Υπηρεσιών»

 

epixorhghsh paroxis logistikwn epixeirisewn

 

Δημοσιεύθηκε η νέα Δράση του ΕΠΑνΕΚ, «Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Παροχής Λογιστικών και Φοροτεχνικών Υπηρεσιών», που αφορά στην ενίσχυση Αυτοαπασχολούμενων Λογιστών – Φοροτεχνικών, καθώς και νομικών προσώπων παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών, προκειμένου να προσαρμόσουν την λειτουργία τους με την αναβάθμιση/απόκτηση της απαραίτητης ψηφιακής υποδομής, να συνεχίσουν να παρέχουν απρόσκοπτα τις υπηρεσίες τους και να υποστηρίξουν την επιχειρηματική κοινότητα, τη δημόσια Διοίκηση, αλλά και τους πολίτες, ώστε να ανταποκρίνονται στις νέες συνθήκες που η πανδημία (COVID 19) δημιούργησε.

Ωφελούμενοι της Δράσης είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν καταχωριστεί στα οικεία Μητρώα που τηρούνται στο Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας, ως


α) αυτοαπασχολούμενοι λογιστές – φοροτεχνικοί κάτοχοι επαγγελματικής ταυτότητας λογιστή – φοροτεχνικού κατά τάξεις ή
β) νομικά πρόσωπα παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών.

 

Επιδοτούνται αιτήσεις με επιχορήγηση από 1.500 ευρώ έως 2.000 ευρώ, ανάλογα με τα έσοδα του 2020, για δαπάνες ψηφιακού εκσυγχρονισμού.

Οι ωφελούμενοι, οι οποίοι έκαναν έναρξη εντός του 2021 δύναται να αιτηθούν και να λάβουν ως ανώτερο όριο επιχορήγησης ποσό 1.500 ευρώ.

Επιχορηγούνται αποκλειστικά δαπάνες προμήθειας για εξοπλισμό τεχνολογιών πληροφορικής επικοινωνίας και λογισμικά απαραίτητα για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό της επιχείρησης

Η υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών γίνεται ηλεκτρονικά στο: www.ependyseis.gr

Ημερομηνία Έναρξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: Τετάρτη 9/3/2022 και ώρα 12:00.

Ημερομηνία Λήξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: Δευτέρα 18/4/22 και ώρα 15:00.

Οι αιτήσεις χρηματοδότησης θα αξιολογηθούν με σειρά προτεραιότητας, σύμφωνα με την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής στο ΠΣΚΕ.

Περισσότερες πληροφορίες δείτε  εδώ

 

Πηγή

EU-Japan Green Transition Matchmaking" Πρόσκληση συμμετοχής στην Εκδήλωση Επιχειρηματικών Συναντήσεων (B2B) για επιχειρήσεις ενέργειας


EU Japan Green Transition Matchmaking

Το EU Japan Industrial Cooperation Center μέλος του δικτύου Enterprise Europe Network σε συνεργασία με το Γραφειο ΟΕΥ της Πρεσβείας της Ελλάδος στο Τόκυο, διοργανώνουν στο πλαίσιο της Έκθεσης World Smart Energy Week - Tokyo (16 έως 18/3/2022), διαδικτυακές Β2Β συναντήσεις για ευρωπαϊκές μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου ενέργειας που ενδιαφέρονται για την Ιαπωνική αγορά.

Στην εκδήλωση μπορούν να συμμετέχουν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς:

  • Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
  • Υποδομές έξυπνης ενέργειας
  • Εξοικονόμηση ενέργειας και πόρων
  • Βιοενέργεια
  • Τεχνολογίες για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα


Η Ιαπωνία έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στον κλάδο της ενέργειας και σχεδιάζει το 2050 να έχει
πετύχει ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα. Αυτό συνεπάγεται την ανάγκη για τεράστιες επενδύσεις, δεδομένης και της εξειδίκευσης της χώρας σε ενεργοβόρους κλάδους. Πέραν αυτού, οι ιαπωνικοί
όμιλοι επιχειρήσεων δραστηριοποιούνται διεθνώς σε ενεργειακά προγράμματα και υποδομές. Ως αποτέλεσμα, η ιαπωνική αγορά παρουσιάζει μεγάλες ευκαιρίες για τις καινοτόμες ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου ενέργειας, τόσο για εξαγωγές όσο και για άλλες μορφές συνεργασίας.

Η εκδήλωση υποστηρίζεται από το Δίκτυο Enterprise Europe Network μέλος του οποίου είναι η ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε.

Οι επιχειρηματικές συναντήσεις στο πλαίσιο του B2B θα οργανωθούν, εκ των προτέρων, μέσω του ιστότοπου B2match.

Η συμμετοχή στο EU-Japan Green Transition Matchmaking είναι δωρεάν.

Η εγγραφή σας είναι δυνατή στον ιστότοπο b2Match εδώ

Η προθεσμία εγγραφής είναι έως τις 17 Μαρτίου 2022, ενώ οι συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν από 14 έως 18 Μαρτίου 2022.

Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στη διαδικτυακή εκδήλωση Β2Β μπορούν να επικοινωνήσουν για περισσότερες πληροφορίες ή και για υποστήριξη με την ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε., μέλος του Enterprise Europe Network, κ. Σπύρο Κελλίδη, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. κα. Λιάνα Παπατέρπου, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ.2461024022, 24610.27946 (εσωτερικά 676,677) Website: www.anko.gr & www.anko-eunet.gr

 

Πηγή

Ξεκίνησε η νέα περίοδος του Enterprise Europe Network - Hellas. Δεκαέξι φορείς από όλη την επικράτεια ενώνουν τις δυνάμεις τους για την υποστήριξη της καινοτομίας & εξωστρέφειας των ελληνικών ΜμΕ

 Enterprise Europe Network Hellas

 

Με υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες των επιχειρήσεων και της κοινωνίας, αξιοποιώντας τη σωρευμένη γνώση και τα σημαντικά αποτελέσματα που κατέγραψε την προηγούμενη περίοδο, η ελληνική κοινοπραξία Enterprise Europe Network – Hellas έχει σκοπό να υποστηρίξει μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν τις σημερινές προκλήσεις, να καινοτομήσουν και να αναπτυχθούν διεθνώς. Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα της επιτυχημένης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022 σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, παρουσία του Υφυπουργού Έρευνας και Καινοτομίας Δρ. Χρίστου Δήμα, με την οποία εγκαινιάστηκε η νέα περίοδος λειτουργίας του Enterprise Europe Network – Hellas (2022 – 2025).

Την έναρξη των εργασιών κήρυξε ο Καθηγητής κ. Νεκτάριος Ταβερναράκης, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθυντής της Κεντρικής Διεύθυνσης του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ). Στον χαιρετισμό του ο κ. Ταβερναράκης αναφέρθηκε στην σημασία της υποστήριξης των ΜμΕ και της καινοτόμου επιχειρηματικότητας και τον ρόλο και στα επιτεύγματα του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ). Τόνισε ιδιαίτερα τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας του Enterprise Europe Network – Hellas και του Δικτύου ΠΡΑΞΗ για τη μεταφορά τεχνολογίας και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας.

Από τον πλευρά του ο Υφυπουργός Έρευνας και Καινοτομίας Δρ Χρίστος Δήμας, παρουσιάζοντας τις κεντρικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για τη βελτίωση του οικοσυστήματος της έρευνας, καινοτομίας και επιχειρηματικότητας, τόνισε ότι πρώτη προτεραιότητα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων είναι «η σύνδεση της έρευνας με την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα».

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε

  • στη χαρτογράφηση του οικοσυστήματος καινοτομίας και στη θετική συμβολή του Elevate Greece ως σημείου επαφής και εργαλείου παρέμβασης της πολιτείας στον τομέα των νεοφυών επιχειρήσεων
  • στην αλλαγή του θεσμικού πλαισίου, το οποίο παρέχει «κίνητρα σε ερευνητές και μέλη ΔΕΠ για την ίδρυση τεχνοβλαστών (spin off εταιρειών)»
  • καθώς και στην αύξηση των δαπανών Ερευνας & Ανάπτυξης, που επιτεύχθηκε από την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. «Τον τελευταίο χρόνο σημειώθηκε η μεγαλύτερη αύξηση της δεκαετίας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Υφυπουργός.

Για τον «μετασχηματισμό που βρίσκεται σε εξέλιξη» στον ευρωπαϊκό χώρο και στις πολιτικές της Ε.Ε. για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις μίλησε ο κ. Μάκης Τικφέσης, υπεύθυνος για την παρακολούθηση του Enterprise Europe Network – Hellas, Project Advisοr, European Innovation Council and SMEs Executive Agency (EISMEA).

Ο κ. Τικφέσης συνεχάρη τα μέλη της ελληνικής κοινοπραξίας για τη μοναδική αποτελεσματικότητα που επέδειξαν την προηγούμενη περίοδο. «Είμαι πραγματικά υπερήφανος. Αποδείξατε ότι η χώρα μας μπορεί να λειτουργήσει αξιόπιστα και παραδειγματικά σε δύσκολες συνθήκες» είπε χαρακτηριστικά.

Στην ομιλία του αναφέρθηκε εκτενώς στους στόχους της Ε.Ε. και στη νέα περίοδο του  Enterprise Europe Network το οποίο εξελίσσεται σε ένα «δυναμικό και ευέλικτο σχήμα, που βασίζεται στην αριστεία των στελεχών του και στις νέες προσαρμοσμένες υπηρεσίες στις ανάγκες των επιχειρήσεων».

Ο Δρ Αχιλλέας Μπάρλας, συντονιστής της κοινοπραξίας για τη νέα περίοδο 2022-2025 και επικεφαλής της Μονάδας Καινοτομίας στις ΜμΕ στο Δίκτυο ΠΡΑΞΗ, παρέθεσε στοιχεία για την εξαιρετική επίδοση που κατέγραψε το Enterprise Europe Network – Hellas στις συμβουλευτικές υπηρεσίες, τα τελευταία χρόνια και ιδιαίτερα το 2021.

Πιο συγκεκριμένα, τη διετία 2020 – 2021 πάνω από 3.000 ελληνικές επιχειρήσεις συμμετείχαν σε επιχειρηματικές συναντήσεις που διοργάνωσε η Κοινοπραξία, ενώ 159 ελληνικές επιχειρήσεις σύναψαν συνεργασία με επιχειρήσεις στο εξωτερικό.

Για την περίοδο 2022-2025 στόχος είναι να εξυπηρετηθούν πάνω από 700 μικρομεσαίες επιχειρήσεις, εκ των οποίων σχεδόν οι 500 προβλέπεται πως θα συνάψουν συμφωνίες συνεργασίας με επιχειρήσεις του εξωτερικού. Επιπλέον, αναμένεται ότι τουλάχιστον 150 μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω των υπηρεσιών της Κοινοπραξίας θα εξασφαλίσουν θετικά, μετρήσιμα αποτελέσματα σε θέματα οικονομικής εξέλιξης, διατήρησης και δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας και ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών.

Η ταυτότητα του Enterprise Europe Network – Hellas

Το Enterprise Europe Network – Hellas σχηματίστηκε το 2008. Μετά από μια επιτυχημένη πορεία, το σχήμα ενισχύθηκε και αριθμεί πλέον 16 μέλη. Τον συντονισμό της κοινοπραξίας έχουν αναλάβει το Δίκτυο ΠΡΑΞΗ και το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης & Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ).

Η κοινοπραξία σήμερα αποτελείται από τους παρακάτω εταίρους:

  • Δίκτυο ΠΡΑΞΗ / Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ)
  • Eθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου
  • Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ)
  • Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας (ΒΕΑ)
  • Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδος (ΣΒΘΣΕ)
  • ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε. – Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης
  • Επιμελητήριο Αρκαδίας
  • Επιμελητήριο Ιωαννίνων
  • Επιμελητήριο Καβάλας
  • Επιμελητήριο Ηρακλείου
  • Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων Α.Ε. (ΕΑΤΕ, πρώην ΤΑΝΕΟ)
  • Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ – ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ
  • Ανώνυμη Εταιρεία Βιομηχανικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης & Εργαστηριακών Δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας, MIRTEC S.A. (ΕΒΕΤΑΜ Α.Ε.)
  • Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ)
  • Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ)
  • Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Πελοποννήσου & Δυτικής Ελλάδος (ΣΕΒΠΕ&ΔΕ)

 

Πηγή

 

Εναρκτήρια εκδήλωση του Enterprise Europe Network – Hellas 2025-Στόχος του ευρωπαικού δικτύου η υποστήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με διεθνείς προοπτικές

 

Enterprise Europe Network ekdilosi

 

Με ενισχυμένη σύνθεση και φιλόδοξους στόχους ξεκινά τη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου η νέα περίοδος λειτουργίας του Enterprise Europe Network – Hellas (2022 – 2025), του μεγαλύτερου, παγκοσμίως, ευρωπαικού δικτύου επιχειρηματικής υποστήριξης.

Η εκδήλωση έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Electra Palace στην Αθήνα με τη συμμετοχή εκπροσώπων των 16 φορέων που απαρτίζουν την ελληνική κοινοπραξία Enterprise Europe Network – Hellas.

Την έναρξη των εργασιών θα κηρύξει ο καθηγητής κ. Νεκτάριος Ταβερναράκης, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθυντής της Κεντρικής Διεύθυνσης του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ). Χαιρετισμούς θα απευθύνουν ο Yφυπουργός Έρευνας και Καινοτομίας, Δρ Χρίστος Δήμας και ο Γενικός Γραμματέας Έρευνας και Καινοτομίας, καθηγητής κ. Αθανάσιος Κυριαζής.

Κεντρικός ομιλητής εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, θα είναι ο Μάκης Τικφέσης, Project Advisοr, European Innovation Council and SMEs Executive Agency (EISMEA).

Η έναρξη της εκδήλωσης θα μεταδοθεί ζωντανά την Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου και ώρα 14:00 από τον σύνδεσμο https://www.livemedia.gr/een2025

Αποστολή του Enterprise Europe Network είναι η υποστήριξη της καινοτομίας, της πράσινης και ψηφιακής μετάβασης. Στόχος, η ενίσχυση της ανθεκτικότητας και των αναπτυξιακών δυνατοτήτων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με διεθνείς βλέψεις.

Η Ελλάδα μπορεί να γίνει υπολογίσιμος κόμβος καινοτομίας και επιχειρηματικότητας. Αυτό το μήνυμα στέλνουν 16 καταξιωμένοι αναπτυξιακοί οργανισμοί που συμμετέχουν στην κοινοπραξία Enterprise Europe Network – Hellas, ενώνοντας τις δυνάμεις τους για την υποστήριξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας.

Το Enterprise Europe Network – Hellas σχηματίστηκε το 2008. Μετά από μια επιτυχημένη πορεία, το σχήμα ενισχύθηκε και αριθμεί πλέον 16 μέλη. Τον συντονισμό της κοινοπραξίας έχουν αναλάβει το Δίκτυο ΠΡΑΞΗ και το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης & Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ).

Η κοινοπραξία σήμερα αποτελείται από τους παρακάτω εταίρους:

Δίκτυο ΠΡΑΞΗ / Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ)
Eθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου
Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ)
Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας (ΒΕΑ)
Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδος (ΣΒΘΣΕ)
ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε. – Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Επιμελητήριο Αρκαδίας
Επιμελητήριο Ιωαννίνων
Επιμελητήριο Καβάλας
Επιμελητήριο Ηρακλείου
Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων Α.Ε. (ΕΑΤΕ, πρώην ΤΑΝΕΟ)
Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ – ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ
Ανώνυμη Εταιρεία Βιομηχανικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης & Εργαστηριακών Δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας, MIRTEC S.A. (ΕΒΕΤΑΜ Α.Ε.)
Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ)
Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ)
Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Πελοποννήσου & Δυτικής Ελλάδος (ΣΕΒΠΕ&ΔΕ)

 

Η ατζέντα της εκδήλωσης

Enterprise Europe Network ekdilosi programma

 

 

 

Πηγή

 

ΠΑΝΣΕΚΤΕ: Τι προβλέπεται και τι ισχύει για τις Αποκριές στην Εστίαση και Διασκέδαση

 

 pansekte estiasi apokries metra

 

Τα μέτρα που ισχύουν λοιπόν είναι τα εξής σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΠΑΝΣΕΚΤΕ είναι:

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ

  • Επιτρέπονται οι όρθιοι πελάτες.
  • Επιτρέπεται η μουσική και ο χορός
  • Αριθμός εξυπηρετούμενων πελατών, εκείνος που προβλέπεται στην άδεια λειτουργίας.
  • Ειδική πινακίδα σε εμφανές σημείο που θα αναφέρει το σύνολο των εξυπηρετούμενων πελατών
  • Αυστηρότατο έλεγχο των εισερχόμενων πελατών για πιστοποιητικά νόσησης και εμβολιασμού.
  • Ανήλικοι από 4 έως 17 ετών εισέρχονται με selftest
  • Προσωπικό με μάσκα υψηλής προστασίας σε κάθε επίπεδο εργασίας.


ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ

  • Επιτρέπονται οι όρθιοι πελάτες
  • Απαγορεύεται μουσική με μικροφωνικές εγκαταστάσεις και ενισχυτές
  • Η ένταση μουσικής όχι πέρα των 80 db
  • Για χρήσης μουσικής στον εξωτερικό χώρο ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ σχεδιάγραμμα μηχανικού που καταγράφει την θέση των ηχείων – του μπαρ κ.λ.π.
  • Σύνολο εξυπηρετούμενων πελατών, εκείνος που προβλέπεται στην άδεια λειτουργίας της επιχείρησης για τον εξωτερικό χώρο
  • Προσωπικό με μάσκες υψηλής προστασίας.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε με τον Πρόεδρο κο Τσαπατσάρη στο τηλέφωνο 6995625262.

 

Με εκτίμηση Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος

Τσαπατσάρης Γρηγόριος

 

PANSEKTE INDEX PHOTO FOOTER

 

 

logo final with bold text white1979x1746

 

 

Πηγή

 

Συστήνεται, μέσω της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας, το Ταμείο Εγγυοδοσίας Καινοτομίας για την χρηματοδότηση καινοτόμων σχεδίων ΜΜΕ

 

HDB

 

Τη σύσταση, μέσω της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας, του Ταμείου Εγγυοδοσίας Καινοτομίας με σκοπό την στήριξη και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των καινοτόμων πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) για τη υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων έρευνας και καινοτομίας, υπέγραψε ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννης Τσακίρης.

Μέσω του Ταμείου Εγγυοδοσίας Καινοτομίας και σε συνεργασία με τις Τράπεζες θα χορηγούνται επενδυτικά δάνεια έως και 400.000 ευρώ για επενδύσεις σε ενσώματα ή άυλα πάγια περιουσιακά στοιχεία απαραίτητα για την ολοκλήρωση του επενδυτικού σχεδίου της επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση μέρους του δανείου και ως κεφάλαιο κίνησης το οποίο σχετίζεται με την υλοποίηση του επενδυτικού τους πλάνου.

Δικαιούχοι θα είναι μόνο επιχειρήσεις που θα αναλάβουν να ολοκληρώσουν ένα καινοτόμο επενδυτικό πλάνο, με συγκεκριμένα κριτήρια καινοτομίας, όπως αυτά θα περιγράφονται στην προκήρυξη, αλλά και κριτήρια περιβαλλοντικά, κοινωνικά και κριτήρια εταιρικής διακυβέρνησης (ESG), σημαντικά για την περαιτέρω βιώσιμη ανάπτυξη τους, ενώ επιλέξιμοι είναι όλοι οι κλάδοι δραστηριοτήτων.


inovation fund

 

Πρόκειται για το πρώτο χρηματοδοτικό εργαλείο που αφορά αποκλειστικά καινοτόμες επιχειρήσεις και έρχεται να καλύψει το κενό χρηματοδότησης των συγκεκριμένων επιχειρήσεων ενόψει και της έναρξης του νέου ΕΣΠΑ μέσω του οποίου τα υβριδικά χρηματοοικονομικά εργαλεία θα εισαχθούν ως βασική μορφή χρηματοδότησης των επιχειρήσεων.

Για τη σύσταση του Ταμείου προβλέπεται χρηματοδοτική συνεισφορά από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων προς την ΕΑΤ ύψους 64.490.000 ευρώ για την κάλυψη του κεφαλαίου εγγυοδοσίας και των επιχορηγήσεων που θα παρέχει το Ταμείο. Τα συνολικά κεφάλαια που αναμένεται να μοχλευθούν, είναι άνω των 120 εκ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι τη διαχείριση και λειτουργία του Ταμείου θα έχει η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.

 


 

Πηγή

 

Παράταση αιτήσεων μέχρι τις 28.2.2022 για το πρόγραμμα 3.400 νέων θέσεων εργασίας στο πλαίσιο της δίκαιης μετάβασης του ΟΑΕΔ.


oaed paratasi programma

Παρατείνεται μέχρι την Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 15:00, η προθεσμία για την υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων των επιχειρήσεων για το νέο πρόγραμμα επιδότησης της εργασίας για την πρόσληψη 3.400 ανέργων, πρώην εργαζομένων σε επιχειρήσεις των Περιφερειών Δυτικής Μακεδονίας και Πελοποννήσου που επλήγησαν από τις επιπτώσεις της απολιγνιτοποίησης, σε θέσεις πλήρους απασχόλησης.

Το πρόγραμμα, συνολικού προϋπολογισμού 48 εκ. €, απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και στους Δήμους Μεγαλόπολης, Τρίπολης, Γορτυνίας, Σπάρτης, Οιχαλίας και Καλαμάτας.

Ωφελούμενοι είναι άνεργοι εγγεγραμμένοι στο μητρώο του ΟΑΕΔ των Κέντρων Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) που εδρεύουν σε περιοχές αρμοδιότητας των Π.Ε. Κοζάνης (ΚΠΑ2 Κοζάνης και Πτολεμαΐδας), Π.Ε. Φλώρινας (ΚΠΑ2 Φλώρινας και Αμύνταιου), καθώς και του ΚΠΑ2 Τρίπολης (για εγγεγραμμένους ανέργους του Δήμου Μεγαλόπολης), για χρονικό διάστημα τουλάχιστον ενός μήνα.

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 12-18 μήνες, το ποσοστό επιχορήγησης μισθού και εισφορών κυμαίνεται μεταξύ 75-100%, ενώ το ποσό επιχορήγησης κυμαίνεται μεταξύ 700 - 933 € μηνιαία και 8.397 - 16.794 € συνολικά, ανάλογα με την κατηγορία του ανέργου και του κλάδου της επιχείρησης που εργαζόταν. Στην επιχορήγηση του μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους συμπεριλαμβάνονται δώρα εορτών και επίδομα αδείας.

Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα υποβάλλουν την αίτησή τους αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων στη διεύθυνση http://www.ependyseis.gr/mis Κατόπιν, οι εργασιακοί σύμβουλοι του ΟΑΕΔ υποδεικνύουν στην επιχείρηση υποψηφίους, σύμφωνα με την ειδικότητα και τα απαιτούμενα προσόντα και η επιχείρηση επιλέγει μεταξύ των υποψηφίων για την πρόσληψη.

Επιπλέον, συνεχίζεται η διαδικασία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων για το νέο πρόγραμμα απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας 2.000 νέων ανέργων στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας (1.450 θέσεις) και στους Δήμους Μεγαλόπολης, Τρίπολης, Γορτυνίας, Σπάρτης, Οιχαλίας και Καλαμάτας της Περιφέρειας Πελοποννήσου (550 θέσεις), συνολικού προϋπολογισμού 14 εκ. €.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, σε επιχειρήσεις, φορείς και οργανισμούς του δημοσίου που ασκούν τακτικά οικονομική δραστηριότητα, καθώς και σε επιχειρήσεις τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού που ασκούν τακτικά οικονομική δραστηριότητα στις παραπάνω περιοχές.

Ωφελούμενοι είναι άνεργοι ηλικίας 18-29 ετών, οποιασδήποτε εκπαιδευτικής βαθμίδας, εγγεγραμμένοι στο μητρώο του ΟΑΕΔ για τουλάχιστον ένα μήνα στα ΚΠΑ2 Κοζάνης, Πτολεμαΐδας, Φλώρινας, Αμυνταίου, Καστοριάς, Γρεβενών, Τρίπολης (Δήμων Τρίπολης, Γορτυνίας και Μεγαλόπολης), Σπάρτης (Δήμου Σπάρτης) και Καλαμάτας (Δήμων Καλαμάτας και Οιχαλίας).

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 7 μήνες και στους συμμετέχοντες καταβάλλεται από τον ΟΑΕΔ μηνιαία αποζημίωση ίση με τον νόμιμο κατώτατο μισθό, καθώς και αναλογία δώρων εορτών και επιδόματος αδείας.

Οι εργοδότες υποβάλλουν στο Ολοκληρωμένο Πληροφορικό Σύστημα (ΟΠΣ) του ΟΑΕΔ (e-services) μία μόνο ηλεκτρονική αίτηση, η οποία είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (www.oaed.gr) . Κατόπιν, οι εργασιακοί σύμβουλοι του ΟΑΕΔ υποδεικνύουν στην επιχείρηση υποψηφίους, σύμφωνα με την ειδικότητα και τα απαιτούμενα προσόντα και η επιχείρηση επιλέγει μεταξύ των υποψηφίων για την πρόσληψη.

Για τις Δημόσιες Προσκλήσεις και για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν τη διεύθυνση: http://www.oaed.gr/anoikta-programmata

Τα προγράμματα εντάσσονται στο πλαίσιο του «κοινωνικού πακέτου» δράσεων του ΟΑΕΔ, συνολικού προϋπολογισμού 107 εκ. €, για τη δίκαιη μετάβαση στη μεταλιγνιτική εποχή, με στόχο την αποτελεσματική στήριξη της απασχόλησης και της κοινωνικής συνοχής.


Δείτε τις συνολικές πληροφορίες για το πρόγραμμα εδώ.

 

 

 

Πηγή

 

Ευρωπαική διαβούλευση σχετικά με τις απειλές και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες κυβερνοασφάλειας (Cybersecurity)

cybersecurity

Η κυβερνοασφάλεια γίνεται ολοένα και πιο σημαντική για τις εταιρείες - ανεξάρτητα από το μέγεθος, τον τομέα ή τη γεωγραφική θέση. Οι εταιρείες κυβερνοασφάλειας αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους και η πρόσβαση στη χρηματοδότηση είναι ένα τέτοιο εμπόδιο.

Ο Όμιλος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (EIBG) και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα ήθελαν να αξιολογήσουν την ανάγκη για μια Ευρωπαϊκή Επενδυτική Πλατφόρμα Κυβερνοασφάλειας (ECIP) για την παροχή πρόσθετης χρηματοδότησης στον τομέα της κυβερνοασφάλειας.

Αυτό το ερωτηματολόγιο απευθύνεται σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται ενεργά στην αγορά της κυβερνοασφάλειας (μικρές επιχειρήσεις, Μικρομεσαίες, εταιρείες μεσαίας κεφαλαιοποίησης και μεγάλες εταιρείες).

Ο στόχος του ερωτηματολογίου είναι να διερευνήσει επιλογές για τη δημιουργία μιας επενδυτικής πλατφόρμας για την υποστήριξη της ανάπτυξης μικρών και μεσαίου μεγέθους εταιρειών κυβερνοασφάλειας. Αυτό θα επιτρέψει σε αυτές τις εταιρείες να αναπτυχθούν, να παραμείνουν στην Ευρώπη και να ανταγωνιστούν στην παγκόσμια αγορά.

Η πρωτοβουλία αυτή θα περιλαμβάνει, επίσης, συνεργασία με διαφορετικούς ψηφιακούς κόμβους  καινοτομίας (Digital Innovation Hubs) για την παροχή τεχνικής βοήθειας και υποστήριξης σε εταιρείες. Το ερωτηματολόγιο θα εξετάσει επίσης τρόπους για την ενθάρρυνση πρόσθετων ιδιωτικών επενδύσεων παρέχοντας πρόσβαση και απλοποιώντας τις πληροφορίες σχετικά με την αγορά κυβερνοασφάλειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τις δυνατότητες δημιουργίας ειδικών προγραμμάτων υποστήριξης τεχνικής βοήθειας για επενδυτές και εταιρείες.

Στο πλαίσιο αυτής της διαβούλευσης το Ευρωπαικό Δίκτυο Enterprise Europe Network - Hellas καλεί όλες τις επιχειρήσεις να αφιερώσουν λίγο χρόνο και  να αποτυπώσουν τις απόψεις τους, στην αντίστοιχη διαδικτυακή φόρμα, βοηθώντας το έργο της ΕΕ:

Ενημερώστε μας!
Η έρευνα διαρκεί λιγότερο από 5 λεπτά.


Παρακαλούμε πολύ να συμβάλετε με τις απόψεις σας το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022.

Τα δεδομένα σας θα εξεταστούν εμπιστευτικά, σύμφωνα με την ειδική δήλωση περί απορρήτου. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την απάντησή σας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Enterprise Europe Network στην ΑΝΚΟ-Αναπτυξιακή Δυτικής Μακεδονίας (κ. Σπύρο Κελλίδη, κα. Λιάνα Παπατέρπου τηλ.24610.24022, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).

 


 

Πηγή

 

«myDimos.Live.gov.gr» Η νέα πλατφόρμα για την εξυπηρέτηση πολιτών από Δήμους


myDimos.Live.gov.gr


Ενεργοποιείται με ΚΥΑ που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ, η πλατφόρμα «myDimos.Live.gov.gr».

Πρόκειται για τη νέα πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών και διεκπεραίωσης διοικητικών υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τους δήμους, με φυσική παρουσία, τηλεφωνική επικοινωνία ή τηλεδιάσκεψη.

Μέσω της πλατφόρμας «myDimos.Live.gov.gr», ο ενδιαφερόμενος πολίτης ή νόμιμος εκπρόσωπος της επιχείρησης θα μπορεί -μεταξύ άλλων- να αιτείται ραντεβού με υπηρεσία συγκεκριμένου Δήμου για τη διεκπεραίωση των υποθέσεών του, ακόμη και με τηλεδιάσκεψη!

Ειδικότερα, το ΦΕΚ αναφέρει τα εξής:

Άρθρο 1

Δημιουργία πλατφόρμας εξυπηρέτησης «myDimos.Live.gov.gr»

  1. Δημιουργείται ειδική σύγχρονη πλατφόρμα δημιουργίας ραντεβού μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ), με τον τίτλο «myDimos.Live.gov.gr», για την παροχή υπηρεσιών και τη διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τους Δήμους, με φυσική παρουσία, τηλεφωνική επικοινωνία από τον Δήμο ή τηλεδιάσκεψη.
  2. Μέσω της ως άνω πλατφόρμας, οι Δήμοι παρέχουν τις υπηρεσίες που υπάγονται στις αρμοδιότητές τους, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
  3. Μέσω της πλατφόρμας «myDimos.Live.gov.gr», ο ενδιαφερόμενος πολίτης ή νόμιμος εκπρόσωπος της επιχείρησης μπορεί να αιτείται ραντεβού με υπηρεσία συγκεκριμένου Δήμου για τη διεκπεραίωση των υποθέσεών του. Η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας ραντεβού για εξυπηρέτηση:

α) με φυσική παρουσία σε δημοτικό κατάστημα,

β) με τηλεφωνική επικοινωνία από τον Δήμο μόνο για διοικητική πληροφόρηση/ενημέρωση,

γ) εξ αποστάσεως, με τηλεδιάσκεψη (videoconference), σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στα άρθρα που ακολουθούν.

  1. Ο αιτών (φυσικό πρόσωπο ή επιχείρηση μέσω του εκπροσώπου της) εισέρχεται στην πλατφόρμα, είτε απευθείας μέσω του «myDimos.Live.gov.gr» είτε μέσω σχετικού ηλεκτρονικού συνδέσμου που διατίθεται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο αιτών φυσικό πρόσωπο, για τη είσοδό του στην πλατφόρμα, χρησιμοποιεί τους κωδικούς διαπιστευτήριά του της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Ο αιτών εκπρόσωπος επιχείρησης χρησιμοποιεί είτε τους κωδικούς διαπιστευτήριά του, της ΓΓΠΣΔΔ είτε τους κωδικούς διαπιστευτήρια της ΓΓΠΣΔΔ, της επιχείρησης που εκπροσωπεί.
  2. Στην περίπτωση εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης, για τη συμμετοχή στην τηλεδιάσκεψη, απαιτείται συσκευή με ενεργοποιημένη κάμερα και μικρόφωνο, προκειμένου να υπάρχει οπτική και ακουστική επαφή με τον αρμόδιο υπάλληλο του Δήμου.

Άρθρο 2

Δημιουργία ραντεβού στην πλατφόρμα «myDimos.Live.gov.gr»

  1. Για τη δημιουργία ραντεβού, ο πολίτης ή νόμιμος εκπρόσωπος της επιχείρησης επιλέγει τον Δήμο, από τον οποίο επιθυμεί να εξυπηρετηθεί, καθώς και τον τρόπο εξυπηρέτησης, βάσει των επιλογών που ορίζονται στην παρ. 3 του άρθρου 1. Στη συνέχεια, επιλέγει από το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που παρέχει ο επιλεγμένος Δήμος, σύμφωνα με τις παρ. 1 και 2 του άρθρου 6 της παρούσας, καθώς και την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα για την εξυπηρέτησή του.
  2. Κάθε φυσικό πρόσωπο δύναται με τη διαδικασία που περιγράφεται στο παρόν άρθρο, να δημιουργήσει ραντεβού και για λογαριασμού άλλου προσώπου. Στην περίπτωση αυτή, το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου, για λογαριασμό του οποίου αιτείται την εξυπηρέτηση, ενώ για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης, του τηλεφωνικού ή του φυσικού ραντεβού, προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο, για λογαριασμό του οποίου έχει δημιουργηθεί το ραντεβού.
  3. Για τη δημιουργία ραντεβού, ο ενδιαφερόμενος καταχωρίζει κατ΄ ελάχιστον τα ακόλουθα στοιχεία του προσώπου που αιτείται την εξυπηρέτηση από τον Δήμο:

α) Ονοματεπώνυμο

β) Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email)

γ) Τηλέφωνο επικοινωνίας

δ) Ειδικές απαιτήσεις, όπως είναι η δυνατότητα εξ αποστάσεως διερμηνείας για κωφούς/βαρήκοους, με πολλαπλούς τρόπους επικοινωνίας (ελληνική νοηματική γλώσσα, χειλεανάγνωση) ή η απαίτηση πρόσκλησης τρίτου προσώπου, που ο αιτών επιθυμεί να συμμετέχει στην τηλεδιάσκεψη.

  1. Για την υποβολή του αιτήματος προγραμματισμού ραντεβού, ο αιτών δηλώνει υπεύθυνα ότι τα υποβληθέντα προσωπικά δεδομένα είναι αληθή και ακριβή και ότι έλαβε γνώση των όρων και πολιτικών προστασίας των προσωπικών δεδομένων του.
  2. Όπου αυτό καθίσταται δυνατό, η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα επιλογής στον ενδιαφερόμενο να κλείσει ραντεβού με συγκεκριμένο υπάλληλο του Δήμου, στον οποίο έχει ανατεθεί η διεκπεραίωση της υπόθεσής του.
  3. Μετά την καταχώριση του αιτήματος, αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα ενημέρωσης για το προγραμματισμένο ραντεβού, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώθηκε σύμφωνα με την παρ. 3. Στο μήνυμα ενημέρωσης, περιλαμβάνεται και ο σύνδεσμος για τη συμμετοχή του αιτούντος στην τηλεδιάσκεψη με υπάλληλο του Δήμου, εφόσον έχει επιλεγεί η εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη.
  4. Η κράτηση μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να καταχωρισθεί νέα για την παροχή άλλης υπηρεσίας, ακολουθώντας τη διαδικασία της παρ. 1.
  5. Λίγο πριν την πραγματοποίηση του προγραμματισμένου ραντεβού, αποστέλλεται από την πλατφόρμα εκ νέου μήνυμα υπενθύμισης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της περ. β’ της παρ. 3, με περιεχόμενο ίδιο με το αρχικό μήνυμα που αποστάλθηκε κατά την καταχώριση του ραντεβού.
  6. Στην περίπτωση επιλογής εξυπηρέτησης με τηλεδιάσκεψη, ο αιτών θα πρέπει, κατά την προγραμματισμένη ώρα του ραντεβού, να ενεργοποιήσει τον σύνδεσμο που αναγράφεται στο σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να συνδεθεί στην πλατφόρμα της τηλεδιάσκεψης.
  7. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση μέσω της πλατφόρμας «myDimos.Live.gov.gr», διατίθεται εγχειρίδιο χρήσης της υπηρεσίας, στην αρχική σελίδα της εν λόγω πλατφόρμας.
  8. Ο αιτών ενημερώνεται μέσω της πλατφόρμας ή απευθείας από τον Δήμο, με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τα δικαιολογητικά που απαιτείται να προσκομίσει για την εξυπηρέτησή του.
  9. Στην περίπτωση επιλογής εξυπηρέτησης με τηλεδιάσκεψη, ο αιτών δύναται να επιλέξει τη συμμετοχή στην τηλεδιάσκεψη τρίτου προσώπου, στο οποίο θα αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης από τον υπάλληλο του Δήμου.

 

Άρθρο 3

Διενέργεια τηλεδιάσκεψης

  1. Ο αιτών, πριν την έναρξη της τηλεδιάσκεψης, οφείλει να έχει διαθέσιμα τα απαραίτητα στοιχεία ταυτοποίησής του και νομιμοποίησής του, αν πρόκειται για νόμιμο εκπρόσωπο επιχείρησης, την εγκυρότητα των οποίων έχει τη δυνατότητα να ελέγξει ο αρμόδιος υπάλληλος του Δήμου. Για τον λόγο αυτό, ο ενδιαφερόμενος καλείται να επιδείξει στην κάμερα τα ταυτοποιητικά και νομιμοποιητικά έγγραφά του.
  2. Μετά το πέρας της διαδικασίας ταυτοποίησης, η τηλεδιάσκεψη δύναται να συνεχιστεί είτε με εικόνα και ήχο είτε μόνο με ήχο.

Άρθρο 4

Είσοδος υπαλλήλων Δήμου στην ειδική πλατφόρμα «myDimos.Live.gov.gr»

  1. Κάθε αρμόδιος υπάλληλος Δήμου δύναται να προγραμματίσει ραντεβού μέσω της πλατφόρμας για λογαριασμό φυσικού προσώπου ή εκπροσώπου επιχείρησης. Στην περίπτωση αυτή, ο υπάλληλος οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου, για λογαριασμό του οποίου προγραμματίζει το φυσικό ραντεβού.
  2. Ο αρμόδιος υπάλληλος του Δήμου εισέρχεται στην πλατφόρμα «myDimos.Live.gov.gr», με χρήση των «Κωδικών Δημόσιας Διοίκησης» της ΓΓΠΣΔΔ του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σύμφωνα με την υπό στοιχεία 29810 ΕΞ 2020/23.10.2020 (Β’ 4798) απόφαση του Υπουργού Επικρατείας .
  3. Μετά την είσοδο στην πλατφόρμα ο υπάλληλος επιλέγει τον Δήμο στον οποίο ανήκει και ολοκληρώνει την κράτηση εκ μέρους του αιτούντος σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 2 της παρούσας.

 

Άρθρο 5

Παράμετροι λειτουργίας της πλατφόρμας

  1. Η πλατφόρμα αναθέτει στον υπάλληλο τη διεκπεραίωση ραντεβού, είτε πρόκειται για ραντεβού με φυσική παρουσία είτε τηλεφωνικό ραντεβού είτε ραντεβού με τηλεδιάσκεψη, κατά τρόπο που να μη συμπίπτει με άλλα ραντεβού που του έχουν ήδη ανατεθεί.
  2. Μεταξύ των ραντεβού που εξυπηρετούνται από τον ίδιο υπάλληλο, διατηρείται χρονική απόσταση ικανή για να ολοκληρωθεί ένα τηλεφωνικό ραντεβού, μια τηλεδιάσκεψη ή ένα ραντεβού με φυσική παρουσία, πριν αρχίσει το επόμενο.
  3. Οι ώρες και οι μέρες των διαθέσιμων ραντεβού είναι μεταβλητές παράμετροι του συστήματος και δύναται να ληφθούν υπόψη περιορισμοί στο ωράριο και στη διαθεσιμότητα του υπαλλήλου, ανά χρονικά διαστήματα και ανά θέση εργασίας.
  4. Στην πλατφόρμα ορίζονται ειδικοί ρόλοι διαχειριστών από τον εκάστοτε Δήμο και από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Οι διαχειριστές έχουν ολοκληρωμένη εικόνα για τη χρήση της πλατφόρμας και μπορούν να πραγματοποιούν αλλαγές, σύμφωνα με τις υπηρεσιακές ανάγκες που ενδέχεται να προκύψουν μετά την ένταξη της πλατφόρμας σε παραγωγική λειτουργία. Οι διαχειριστές είναι αρμόδιοι για τα εξής:

α) έχουν εικόνα του συνολικού αριθμού των ραντεβού που καταχωρίζονται από πολίτες μέσω της πλατφόρμας,

β) μεταβάλλουν τους διαθέσιμους χρόνους των ραντεβού,

γ) προσθέτουν και αφαιρούν υπαλλήλους που εξυπηρετούν τα φυσικά πρόσωπα,

δ) προσαρμόζουν και διαφοροποιούν το ωράριο και τέλος,

ε) δύνανται να μεταφέρουν ένα ραντεβού σε άλλον υπάλληλο του Δήμου ή σε άλλον χρόνο, μετά τη σύμφωνη γνώμη του αιτούντος.

 

Άρθρο 6

Ένταξη Δήμων στην πλατφόρμα «myDimos.Live.gov.gr»

 Ο εκάστοτε Δήμος υποβάλλει αίτημα στη Διεύθυνση Υποστήριξης Λειτουργίας Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης της ΓΓΠΣΔΔ, συμπληρώνοντας ειδική φόρμα με όλες τις απαραίτητες επιχειρησιακές απαιτήσεις, ιδίως τη λίστα των θεματικών πεδίων, το ωράριο λειτουργίας, τη διάρκεια των ραντεβού για κάθε τρόπο εξυπηρέτησης που δύναται να παρέχει και τη δυνατότητα συμμετοχής τρίτου προσώπου που δύναται να υποδείξει ο αιτών για τη συμμετοχή στην τηλεδιάσκεψη στην περίπτωση εξ αποστάσεως ταυτοποίησης.

  1. Με γνώμονα τις οργανωτικές και λειτουργικές ανάγκες, κάθε Δήμος δύναται να καθορίζει τους παρεχόμενους τρόπους εξυπηρέτησης των ραντεβού που θα μπορούν να προγραμματίζονται μέσω της πλατφόρμας.
  2. Η ένταξη Δήμου, ο οποίος διαθέτει τα κατάλληλα τεχνικά μέσα, στην πλατφόρμα «myDimos.Live.gov.gr», διαπιστώνεται με πράξη του Γενικού Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Για τη λειτουργία της πλατφόρμας ισχύουν, σε κάθε περίπτωση, οι όροι της παρούσας απόφασης.
  3. Οι δημότες και επιχειρήσεις ενημερώνονται για την ένταξη του Δήμου στην πλατφόρμα «myDimos.Live. gov.gr», με ανακοίνωση στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr ΕΨΠ) και στην ιστοσελίδα του οικείου Δήμου.

 

Άρθρο 7

Οργανωτικά και τεχνικά μέτρα ασφάλειας

  1. Κάθε επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα διενεργείται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Κανονισμού (ΕΕ) 679/2016 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (L 119) και του ν. 4624/2019.
  1. Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, καθώς και κάθε Δήμος που εντάσσεται στην πλατφόρμα «myDimos.Live.gov.gr», έχουν την υποχρέωση λήψης και διαρκούς τήρησης των κατάλληλων και αναγκαίων τεχνικών μέτρων ασφάλειας των πληροφοριών και, κατ’ ελάχιστον, την καταγραφή και παρακολούθηση των προσβάσεων, τη διασφάλιση ιχνηλασιμότητας και την προστασία των διακινούμενων δεδομένων, προσωπικού ή μη χαρακτήρα, από κάθε παραβίαση, καθώς και από σκόπιμη ή τυχαία απειλή.
  2. Κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης και τη διεκπεραίωση κάθε διαδικασίας που αφορά στην εξυπηρέτηση φυσικών προσώπων και των εκπροσώπων των επιχειρήσεων και περιγράφεται στην παρούσα απόφαση, κάθε Δήμος που έχει ενταχθεί στην πλατφόρμα, σύμφωνα με το άρθρο 6, οφείλει να εφαρμόζει όλα τα οργανωτικά μέτρα που ορίζονται στα προηγούμενα άρθρα. Οι διαχειριστές και χρήστες του πληροφοριακού συστήματος «myDimos.Live.gov.gr» έχουν την υποχρέωση χρήσης των λαμβανομένων πληροφοριών αποκλειστικά και μόνον για τον σκοπό που περιγράφεται στην παρούσα απόφαση.
  3. Επισημαίνεται ότι σε καμία περίπτωση δεν διενεργείται καταγραφή ή αποθήκευση της εικόνας, του ήχου ή άλλων δεδομένων που λαμβάνονται κατά την τηλεδιάσκεψη.


Δείτε το ΦΕΚ αναλυτικά  ΕΔΩ

 

 

Πηγή

 

Ώρα

ΚΑΙΡΟΣ

14.49°C

Βελβεντός

Broken Clouds Humidity: 47%
Wind: 0.51 M/S

Ημερολόγιο

November 2023
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Αρχική       Ο Σύλλογος      Το Βελβεντό      Τα Νέα μας       Επικοινωνία         Χρήσιμα Τηλέφωνα

 

  Copyright © 2015 - 2023   
     Εμπορικός Σύλλογος Βελβεντού     

                                                                   
 Designed by  
Tech Solutions PC